ח"כ אוחנה: "אם יהדות התורה תרוץ בנפרד, נפסיד את הבחירות"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אוחנה: "אם יהדות התורה תרוץ בנפרד, נפסיד את הבחירות"

השר לשעבר אמיר אוחנה מהליכוד לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "מדאיג אותי מאד שיהדות התורה תרוץ בנפרד, אני שומע מסרים שהכיוון חיובי והם ירוצו יחד" | על שקד אמר: "מי שנתן יד לממשלה הזאת אין לו מקום בליכוד" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חמישה ימים להגשת הרשימות: ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "הוסרו הרבה דאגות מגוש הימין, נראה שלא ירוצו מפלגות שישרפו קולות. בליכוד אמנם הפריימריז מאחורינו אך השיריונים לפנינו, מעריך שראש הממשלה יחליט ביומיים הקרובים" אמר אוחנה בפתח הדברים.

"המאמץ המרכזי שלנו הוא לא בשיריונים" הסביר אוחנה, "אלא להוציא את המצביעים שלנו מהבתים. אם אחוז ההצבעה יהיה מעל 85 אחוז אנחנו מנצחים את הבחירות בענק".

"מעולם יוקר המחיה לא עלה בצורה דרסטית כזו כמו בממשלת השינוי והשיסוי. גם בזמנינו היה טרור, אבל יכולנו להיאבק בו. הם לא יכול, הם יצאו למבצע רק אחרי שהממשלה נפלה ועבאס כבר לא היה".

"מה הם מפחדים מבן גביר?" תהה אוחנה, "הוא הציע פעם הצעת חוק לזרוק חלילה את הערבים לים? הם עושים לו דמוניזציה כמו שעושים לנתניהו".

לגבי האפשרות של ריצה נפרדת ביהדות התורה אמר: "מדאיג אותי מאד שיהדות התורה תרוץ בנפרד, אני שומע מסרים שהכיוון חיובי והם ירוצו יחד. אם חלילה אחת מהן לא תעבור הפסדנו את הבחירות".

על צירוף איילת שקד לליכוד אמר: "כל מי שנתן יד לממשלה הזאת אין לו מקום בליכוד. זה מיותר לדבר על איילת שקד. היא לא עוברת את אחוז החסימה"

"כל נושא חלוקת התיקים הוא לא טוב לדבר עליו עכשיו, קודם צריך לצוד את הדוב ואחר כך לחלק את עורו. שננצח נבוא בפני ראש הממשלה ונציג את בקשותינו ונקווה שהוא יוכל להקשיב" סיכם אוחנה.



0 תגובות